Tandemová výuka v 2.B
V 2. B se uskutečnilo zajímavé tandemové vyučování, které propojilo přírodovědné a lidské téma.
Děti se nejprve ponořily do světa hub. S pomocí digitálních zařízení houby poznávaly, určovaly a tím si rozvíjely své digitální kompetence. Nechybělo ani modelování a luštění, které podpořily kreativitu a logické myšlení.
V dalších hodinách se pozornost přesunula k lidskému tělu. Žáci zkoumali vnitřní orgány, učili se poznávat jednotlivé části těla a poslouchali tlukot srdce. Praktické aktivity zahrnovaly měření výšky, váhy, délky chodidla, teploty a tlaku. Děti také porovnávaly rozdíly mezi dýcháním v klidu a po fyzické aktivitě, což jim pomohlo lépe pochopit fungování vlastního těla.
Tandemové vyučování přineslo žákům nejen nové poznatky, ale také zábavnou a interaktivní formu učení.